Мобільний маркетинг для рітейла
Згідно з дослідженнями, масові маркетингові кампанії втрачають свою ефективність. Споживачі хочуть самостійно управляти взаємодією з брендом, і найефективніше для цього підходять соціальні мережі, інтерактивний веб сайт і мобільні додатки. Якщо перші два інструменти вже давно відомі і широко використовуються, то мобільні додатки поки досить рідко зустрічаються в рітейлі, що робить цей інструмент ще більш ефективним.
Трохи статистики:
- 73% людей завжди носять із собою свої мобільні пристрої (жовтень 2015 дослідження Facebook).
- 85% використовують мобільний телефон в процесі здійснення покупок усередині магазину і 77% готові поділитися своїм місцем розташування за невелику вигоду (SWIRL 2015).
- люди беруть в руки свої мобільні пристрої від 150 до 200 разів на день. В результаті, майже 30 мільярд випадків використання мобільних пристроїв в США в день (Forrester).
- за прогнозами Forester до 2021 року 46% покупок в магазинах будуть відбуватися під впливом інформації з web. При цьому обсяг таких покупок буде в 3 рази більший, ніж покупок онлайн.
Рішення HPE Mobile Engagement орієнтовано на взаємодію з клієнтами через мобільні пристрої. В основі рішення хмарний сервіс Meridian і Bluetooth Beacons (маяки), які дозволяють визначити місце розташування мобільного пристрою (iOS, Android, Windows) в приміщенні з точністю до 1 метра. Платформа Meridian пропонує маркетологам широкий набір інструментів для створення компаній і роботи з клієнтами:
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
За даними дослідження маркетингової платформи Swirl, правильне використання інструментів Mobile Engagement може підштовхнути до покупки в 73% випадків.
У світі практика використання цих Bluetooth маяків вже набрала обертів. Американська мережа Macy's виступила із заявою про встановлення 4000 маячків. Мережа GameStop встановила маяки в 36 магазинах в кінці минулого року. Lord & Taylor використовують їх 2 роки. Стадіон «Сан-Франциско Форті Найнерс» використовує маячки, щоб допомогти клієнтам знайти найближчі ларьки з хот-догами і пивом.
Компанія Target, яка посідає друге місце в списку найбільших магазинів роздрібної торгівлі в США, проводить тестування технології Beacon в 50 магазинах країни. Технологія буде використовуватися не тільки для поширення інформації про спеціальні пропозиції, але також для надання рекомендацій покупцям - оповіщення про те, що певні моделі одягу зараз в тренді на Pinterest. В майбутньому Target планує розширити функціонал додатку, наприклад, додати сортування списку покупок під час переміщення по магазину - по аналогії з навігаторами, що змінюють маршрут, якщо ви звернули не туди. Ще одним нововведенням стане можливість запросити допомогу персоналу Target безпосередньо з телефону. Також мобільний додаток може збирати дані про переваги користувачів.
Приклад роботи рішення:
Етап 1. Залучення клієнта
- Клієнт заходить в приміщення і бачить на своєму телефоні відкриту гостьову мережу WiFi, побудовану на рішенні HPE Aruba.
- Клієнт підключається до мережі, і на телефоні відкривається брендована сторінка з пропозицією підключиться до інтернету, реалізована на базі продукту HPE ClearPass Guest.
- Клієнт отримує доступ в інтернет і перенаправляється на гостьову сторінку з промо акціями і посиланням на клієнтську програму в App Store або Play Market.
Етап 2. Участь клієнта
- Клієнт завантажує додаток, інтегрований з платформою HPE Meridian.
- Додаток обмінюється інформацією з маяками Aruba Beacons для визначення координат пристрою.
- Додаток показує розташування клієнта, будує маршрути до точок інтересу, видає Push-повідомлення і багато іншого.
Компанія Integrity Systems тісно співпрацює з виробниками подібних рішень і пропонує консультацію, продаж і інтеграцію всіх компонентів системи.
Якщо вас зацікавили можливості вирішення Mobile Engagement або ви хочете дізнатися вартість для вашого бізнесу, пишіть нам на пошту info@integritysys.com.ua або телефонуйте за номером (044) 499-40-20.