Заходи

назад вперед

Мобільний маркетинг для рітейла

 

Згідно з дослідженнями, масові маркетингові кампанії втрачають свою ефективність. Споживачі хочуть самостійно управляти взаємодією з брендом, і найефективніше для цього підходять соціальні мережі, інтерактивний веб сайт і мобільні додатки. Якщо перші два інструменти вже давно відомі і широко використовуються, то мобільні додатки поки досить рідко зустрічаються в рітейлі, що робить цей інструмент ще більш ефективним.

Трохи статистики:

  • 73% людей завжди носять із собою свої мобільні пристрої (жовтень 2015 дослідження Facebook).
  • 85% використовують мобільний телефон в процесі здійснення покупок усередині магазину і 77% готові поділитися своїм місцем розташування за невелику вигоду (SWIRL 2015).
  • люди беруть в руки свої мобільні пристрої від 150 до 200 разів на день. В результаті, майже 30 мільярд випадків використання мобільних пристроїв в США в день (Forrester).
  • за прогнозами Forester до 2021 року 46% покупок в магазинах будуть відбуватися під впливом інформації з web. При цьому обсяг таких покупок буде в 3 рази більший, ніж покупок онлайн.

Рішення HPE Mobile Engagement орієнтовано на взаємодію з клієнтами через мобільні пристрої. В основі рішення хмарний сервіс Meridian і Bluetooth Beacons (маяки), які дозволяють визначити місце розташування мобільного пристрою (iOS, Android, Windows) в приміщенні з точністю до 1 метра. Платформа Meridian пропонує маркетологам широкий набір інструментів для створення компаній і роботи з клієнтами:

  • Створення брендованої клієнтської програми з мінімальними витратами на основі вбудованих шаблонів, або інтеграція наявної програми для розширення функціоналу.
  • Навігація всередині приміщення. Досить завантажити в систему плани поверхів і відзначити ключові точки з описом, і клієнти зможуть використовувати вбудований навігатор для пошуку об'єктів, які цікавлять. Прикладом може бути пошук за назвою бренду або категорією товару всередині магазину або торгівельного центру. Додаток знайде об'єкт і покаже найкоротший маршрут на карті.
  • Push-повідомлення. Ви зможете відправляти повідомлення на телефони клієнтів за розкладом, або на підставі їх розташування. Наприклад, якщо клієнт проходить повз вітрини, у нього на телефоні може з'явитися повідомлення з поточними акціями і пропозиціями. Можна також виводити персоналізовані вітальні повідомлення для нових і постійних клієнтів, показувати опис товару, біля якого стоїть клієнт, і багато іншого.
  • Аналітика. Вбудована система звітів і графіків дозволяє маркетологам аналізувати такі важливі дані як кількість відвідувачів, середній час, проведений клієнтом біля магазину / корнера / стенду, активність кампанії (як часто клієнти отримують Push-повідомлення), чим цікавляться клієнти.

За даними дослідження маркетингової платформи Swirl, правильне використання інструментів Mobile Engagement може підштовхнути до покупки в 73% випадків.

У світі практика використання цих Bluetooth маяків вже набрала обертів. Американська мережа Macy's виступила із заявою про встановлення 4000 маячків. Мережа GameStop встановила маяки в 36 магазинах в кінці минулого року. Lord & Taylor використовують їх 2 роки. Стадіон «Сан-Франциско Форті Найнерс» використовує маячки, щоб допомогти клієнтам знайти найближчі ларьки з хот-догами і пивом.

Компанія Target, яка посідає друге місце в списку найбільших магазинів роздрібної торгівлі в США, проводить тестування технології Beacon в 50 магазинах країни. Технологія буде використовуватися не тільки для поширення інформації про спеціальні пропозиції, але також для надання рекомендацій покупцям - оповіщення про те, що певні моделі одягу зараз в тренді на Pinterest. В майбутньому Target планує розширити функціонал додатку, наприклад, додати сортування списку покупок під час переміщення по магазину - по аналогії з навігаторами, що змінюють маршрут, якщо ви звернули не туди. Ще одним нововведенням стане можливість запросити допомогу персоналу Target безпосередньо з телефону. Також мобільний додаток може збирати дані про переваги користувачів.

Приклад роботи рішення:

Етап 1. Залучення клієнта

  1. Клієнт заходить в приміщення і бачить на своєму телефоні відкриту гостьову мережу WiFi, побудовану на рішенні HPE Aruba.
  2. Клієнт підключається до мережі, і на телефоні відкривається брендована сторінка з пропозицією підключиться до інтернету, реалізована на базі продукту HPE ClearPass Guest.
  3. Клієнт отримує доступ в інтернет і перенаправляється на гостьову сторінку з промо акціями і посиланням на клієнтську програму в App Store або Play Market.

Етап 2. Участь клієнта

  1. Клієнт завантажує додаток, інтегрований з платформою HPE Meridian.
  2. Додаток обмінюється інформацією з маяками Aruba Beacons для визначення координат пристрою.
  3. Додаток показує розташування клієнта, будує маршрути до точок інтересу, видає Push-повідомлення і багато іншого.

Компанія Integrity Systems тісно співпрацює з виробниками подібних рішень і пропонує консультацію, продаж і інтеграцію всіх компонентів системи.

Якщо вас зацікавили можливості вирішення Mobile Engagement або ви хочете дізнатися вартість для вашого бізнесу, пишіть нам на пошту info@integritysys.com.ua або телефонуйте за номером (044) 499-40-20.

 

Новини

next prev