Уніфіковані комунікації
Найбільша цінність уніфікованих комунікацій полягає в тому, що вони дозволяють виключити затримки в бізнес-процесах компаній, обумовлені нерезультативними спробами встановити зв’язок співробітників один з одним Gartner
Уніфіковані комунікації (Unified Communications — UC) з’явилися в процесі взаємної інтеграції та злиття всіх систем корпоративного обміну інформацією в єдину платформу. Така платформа надає користувачам єдиний зручний інтерфейс, який включається в себе системи IP телефонії, аудіо-, відео- та web-конференцій, обміну поштовими та миттєвими повідомленнями, і модуль виявлення присутності. До недавнього часу всі ці сервіси поставлялися різними вендорами і представляли собою набір незалежних продуктів, пристроїв, а в деяких випадках і окремих мереж, що викликало складнощі при адмініструванні та незручності у використанні таких систем а також високі операційні витрати.
Інтеграція різних типів конференцій відкриває широкі можливості для спілкування, в ході якого можна використовувати текстові, голосові та віддання. Тепер співробітники отримали можливість організовувати зустрічі з будь-якої точки планети, без необхідності звертатися до незалежних постачальників послуг конференц-зв’язку або збирати всіх в одному місці, отже, це економить час співробітників і зменшує витрати компанії.
IP-телефонія забезпечує голосовий зв’язок поверх мереж, що використовують Інтернет-протокол (IP). Технологія дозволяє об’єднати безліч розосереджених об’єктів організації, включаючи мобільних працівників, в єдину конвергентну мережу.перспективна для компаній, які підтримують інтернет- зв’язок з усіма відділеннями і одночасно платять за використання контурів голосового зв’язку АТС в таких відділеннях. Економія витрат сама по собі є привабливим фактором, а параметри безпеки, надійності і якості зв’язку безсумнівно подвигнут менеджерів мереж зробити вибір на користь IP-телефонії.
За результатами дослідження компанії Sage Research, 67% спроб зв’язатися з потрібною людиною призводить до необхідності залишати повідомлення в різних системах; 65% рішень приймається з затримкою через відсутність своєчасного відгуку колег; на 93% підприємств терміни реалізації різних проектів зриваються через те, що немає своєчасного доступу до осіб, які приймають рішення. Рішення Unified Communications дозволяє значно скоротити ці показники, так як вона має на увазі єдиний інтерфейс для всіх видів комунікацій, загальну адресну книгу і передачу інформації про зайнятість потрібну людину. Також будь-який співробітник компанії зможе отримати доступ до корпоративних засобів комунікацій з будь-якого місця в будь-який час за наявності інтернет підключення, що значно збільшує його доступність поза офісом.
На сьогоднішній день багато вендори, в минулому займалися телефонією, доповнили свій портфель продуктів і кинули основні зусилля на розвиток напрямку Unified Communications. Провідна аналітична компанія Gartner провела аналіз ринку подібних рішень від різних виробників і склала квадрат, лідируючі позиції в якому займають компанії Microsoft і Cisco.
Наша компанія має фахівців з продуктів цих вендорів і з радістю надасть Вам консультацію з проектування і впровадження подібних рішень в Вашу інфраструктуру.