Заходи

назад вперед

Проект в Sanahunt: високій моді - високі технології.

 


Сьогодні наявність відкритої мережі Wi-Fi для клієнтів і відвідувачів є само собою зрозумілим для будь-якої компанії, що працює в сфері обслуговування, тим більше для магазину сегмента розкоші, де постійно проводяться значущі події світу моди, як наприклад Night Out Vogue моди на 2015.


При розгортанні бездротової мережі необхідно було вирішити задачу надання клієнтам магазину комфортного інтернет-серфінгу незалежно від місцезнаходження: в залах магазину, в примірочних, ресторані або ательє. Друге завдання - розширити сервіси ІТ для співробітників на мобільні пристрої. Розрахункова кількість одночасних підключень - не менше 150. Основним ускладнює фактором впровадження проекту була архітектурна складність історичного особняка, в якому розташувався магазин і дизайнерський інтер'єр з одного боку, відсутність відомостей про вже наявної СКС локальної мережі - з іншого.

Оскільки магазин розташований на чотирьох поверхах і займає велику площу, то потрібно було забезпечити безшовний роумінг Wi-Fi для клієнтів. Для цього ще до проведення тендеру була виконана радіорозвідка, в результаті якої були визначені проблемні зони і оптимальні місця розташування точок доступу.

Складніше виявилося з аудитом СЬКС, який тривав понад місяць. У процесі аудиту були перевірені понад 700 портів, з яких 50% були знайдені на кінцевих точках підключення і задокументовані. Аудит СКС завершився трудомістким процесом упорядкування підключень в комутаційному шафи з підписанням розеток і панелей.

Опрацювання проекту побудови бездротової мережі почалася з вибору виробника устаткування. Спочатку вибирали надійну систему, звертаючи увагу на успішні проекти в Україні і використовуються рішення.

У підсумку вибір припав на користь Aruba Networks, в основному завдяки архітектурному підходу Аruba до побудови бездротової мережі на базі точок доступу Instant (IAP).

Суть цієї технології полягає в віртуалізації функцій бездротового контролера в точці доступу і автоматичної їх передачі іншій точці в разі виходу першої з ладу. Даний підхід дозволяє піти від апаратних контролерів, що зробило рішення більш конкурентоспроможним за ціною, а також зекономило місце в стійці.

 

                                                                                                                              

Що стосується технічних особливостей проекту, то він був побудований на Aruba AP 205 і IAP-225, що підтримують стандарт 802.11ас. Останні були встановлені в найбільш відвідуваних місцях, і крім того, вони виконують функції віртуального контролера.

В процесі проектування і планування виникли труднощі з покриттям, пов'язані з архітектурними особливостями і товстими стінами, які поглиблювалися вимогами дизайнера до місця розташування точок доступу. Такі технології, як формування променя (діаграммообразующая) для підвищення якості прийому на стороні клієнта, функції безшовного роумінгу і інтелектуального розподілу користувачів між точками доступу за допомогою клієнта Аруба Match, дозволили вирішити цю проблему.

Нетривіальним завданням була прокладка трьох кілометрів кабелів по поверхах магазину без порушення дизайну інтер'єру. Щоб її спростити, харчування точок доступу вирішили подати від PoE-комутаторів. Кожну точку доступу підключалася двома кабелями: один - для передачі даних і другий - кабель управління.

В результаті відвідувачі магазину і ресторану отримали надійний бездротовий доступ до Інтернету з середньою швидкістю 60 Мб / с в низхідному потоці і 70 Мб / с в низхідному, а співробітники компанії - доступ до ІТ-ресурсів. Реалізація проекту дала поштовх для розвитку IP-телефонії та її розширення на мобільні пристрої.

Наступний етап проекту - геолокаційні пуш-повідомлення на мобільні пристрої відвідувачів магазину з інформацією про спецпропозиції найближчих відділів магазину, до яких підходить покупець. Ми розраховуємо, що ці сервіси допоможуть збільшити поінформованість і задоволеність відвідувачів. У найближче п'ятиріччя бездротовий доступ до Інтернету покриє 85% земної суші. Не хотілося б залишитися в 15%. Олександр Осенін, ІТ-директор Sanahunt Group
Бездротові рішення компанії Aruba дозволили якісно реалізувати цей проект не дивлячись на складнощі, пов’язані з архітектурою об’єкту, жорсткими вимогами до дизайну і обмеженнями по розташуванню точок та прокладання кабелю. Результати тестування показали хорошу продуктивність бездротової мережі по всій зоні покриття і безпомилкову роботу механізмів роумінгу клієнтів. Надалі рішення може бути інтегровано з різними аналітичними системами, в тому числі і з системою позиціонування клієнтів, що дозволить магазину отримувати статистику відвідування магазину і організувати різні механізми інтерактивної взаємодії з гостями. Коментар спеціаліста (Сергій Любохінец, Integrity Systems)
                                                                          ko.com.ua

 

 

 

 

Новини

next prev